Wijnactie najaar 2023 in volle gang

Wijnactie najaar 2023 in volle gang - wijnspijsdiner en wijnproeverij

Graag nodigen Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en Het Gooi je uit voor de Kiwanis wijnactie najaar 2023. We organiseren weer twee evenementen: een wijnspijsdiner op woensdagavond 15 november in Restaurant De Kastanjehof te Lage Vuursche en de wijnproeverij op zaterdag 25 november in de Johanneskerk te Laren.

Het goede doel: Stichting Kinderen in Nood

Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en Het Gooi organiseren deze wijnactie twee keer per jaar gezamenlijk voor kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dit keer is het goede doel Stichting Kinderen in Nood.

Stichting Kinderen in Nood draagt bij aan de primaire ondersteuning van kansarme kinderen, gezinnen en hulpbehoevenden die in een noodsituatie verkeren. Hierbij ligt de focus op Oost- Europa en op hulp voor Oekraïne. Voor meer informatie over dit goede doel kun je terecht op www.kindereninnood.nl .

Wijnspijsdiner op woensdagavond 15 november in Restaurant De Kastanjehof

Bij het wijnspijsdiner worden 6 wijnen uit onze collectie gecombineerd met bijpassende gerechten van de chef-kok van De Kastanjehof. Een heerlijk ontspannen en gezellige avond waarbij ook je partner en/of vrienden welkom zijn!

De prijs voor het 6 gangen diner inclusief bijpassende wijn bedraagt €60 per persoon, waarvan tenminste € 10,- ten goede komt aan het goede doel. Inloop is vanaf 18 uur, om 19 uur gaan we aan tafel. Je kunt voor deze avond tot vrijdag 10 november kaarten kopen via onze website (link).

TIP: overnacht in de sfeervolle nieuwe hotelkamers van De Kastanjehof!

Wijnproeverij op 25 november in de Johanneskerk te Laren

De wijnproeverij is op zaterdag 25 november tussen 14 en 17 uur in de Johanneskerk te Laren. Deelname aan de wijnproeverij is gratis en aanmelding is niet nodig.

Bestel je wijnen

Bijgaand vind je de wijnbeschrijvingen en bestellijst. Je kunt bestellen via onze webshop www.kiwanisactie.nl. Mail aan info@kiwanisactie.nl als je wijnen uit een vroegere actie wilt nabestellen. Bestellen kan tot en met zondag 26 november 2023. Er is een mogelijkheid van nabestellen tot en met 10 december. Van je aankoopbedrag houden wij bijna 30% over voor het goede doel!

Wij zien je aanmelding en/of bestelling graag tegemoet!