Over Kiwanis Club Hilversum-Baarn

Kiwanis Club Hilversum-Baarn telt momenteel 12 mensen. We vinden het belangrijk om ons in te zetten voor kinderen die hulp nodig hebben. Dat kan op veel manieren, maar in clubverband werkt het effectief en vooral leuk. Door de verscheidenheid in achtergrond leren we van elkaars ervaring. Ook nemen we de tijd om ons verder te ontwikkelen: regelmatig nodigen we interessante sprekers uit of discussiëren we over een actueel onderwerp.

Geld om te helpen wordt niet door onszelf ingebracht, maar door de projecten die we organiseren. Je hoeft dus niet rijk te zijn om lid te worden (dat zijn wij ook niet) maar je houdt wel van aanpakken.

Onze leden komen uit de wijde omtrek van Hilversum en Baarn. Jaarlijks organiseren we de inmiddels bekende Paleizen Wandeltocht, 2 wijnproeverijen en een Business Golftoernooi. Hiermee werven we ruim € 12.000,-- voor Nederlandse en buitenlandse kinderen. Maar soms zijn kinderen meer gebaat met persoonlijke inzet… ook dat doen we dan graag.

We zijn een open en gemengde club. Heb je zin om eens langs te komen, een lezing bij te wonen of te helpen met een project? Je bent van harte welkom! En mail naar hilversum-baarn@kiwanis.nl

We vergaderen elke 2e en 4e woensdagavond van de maand (behalve in juli/augustus). Geen verplichte aanwezigheid, maar wie beschikbaar is komt altijd met plezier.