Online wijnactie en afhaal-wijnspijsdiner Kiwanis Clubs

Ieder jaar organiseren Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en ‘t Gooi gezamenlijk een wijnproeverij en een wijnspijsdiner voor kinderen die hulp nodig hebben via de Stichting Leergeld. Door Corona hebben we dit jaar nieuwe plannen moeten maken. Maar met jouw steun kunnen we ons goede doel nog steeds helpen!

Proef onze wijnen en verwen je huisgenoten met een wijnspijsdiner thuis

Dit jaar kunnen we niet gezamenlijk van de wijnproeverij en het wijnspijsdiner genieten. Maar je kunt wél het wijnspijsdiner afhalen en er zelf thuis een heerlijke avond van maken: de chef-kok van restaurant Greenfield’s bereidt een driegangen afhaal-wijnspijsdiner, te bestellen per 2 personen. Er is voor elke gang keuze tussen twee gerechten. Alleen het hoofdgerecht hoeft opgewarmd te worden, maar daarvoor krijg je een duidelijke instructie. Speciaal voor dit menu hebben we twee bijpassende flessen wijn uitgezocht die je bij het afhalen meteen meekrijgt. De prijs voor het 2 persoonsmenu met de 2 flessen bijpassende wijn bedraagt € 99,- waarvan tenminste € 24,- ten goede komt aan het goede doel.

Daarnaast willen we je de gelegenheid bieden om nog extra proefflessen bestellen van onze bestellijst, waarmee je je eigen wijnproeverij thuis kunt organiseren. Zo kun je de wijnen waar je nieuwsgierig naar bent uitproberen voordat je een hele doos bestelt.

Bestel voor 10 november via https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfj0hd4f90lrOq6fgMFvfRNobpdzkx-XHUJ8EqSkNk4F08bkw/viewform

of door een mail met je naam, telefoonnummer, aantal personen en het gewenste menu en afhaalmoment te sturen naar vandehn@xs4all.nl. Wij zien er naar uit!

Bestellingen voor de losse proefflessen en/of het afhaal-wijnspijsdiner per twee personen (of een veelvoud hiervan) zijn op vrijdag 13, zaterdag 14 of zondag 15 november af te halen tussen 15 – 19 uur bij restaurant Greenfield’s.

Geen wijnproeverij op locatie, maar wel online bestellen

Ook dit najaar hebben we een mooie selectie wijnen kunnen samenstellen. Bijgaand vind je de wijnbeschrijvingen (ook hieronder) en een bestellijst. Laat het ons weten als jouw favoriete wijn van een vorige proeverij niet op de bestellijst staat, dan proberen wij je deze wijn toch te leveren.

Je kunt bestellen tot 22 november bij je contactpersoon of door een mail te sturen aan vandehn@xs4all.nl. Vanaf 27 november komen wij de door jou bestelde wijn brengen. Van je aankoopbedrag wordt bijna 30% aan het goede doel geschonken!

Het goede doel van dit najaar is Stichting Leergeld

Stichting Leergeld helpt kinderen van 4 tot 18 jaar die om financiële redenen niet mee kunnen doen met hun klasgenoten. Waar subsidies ontoereikend of afwezig zijn, zorgt Stichting Leergeld ervoor dat ze toch niet aan de zijlijn hoeven te blijven staan bij schoolreisjes, sportverenigingen en muzieklessen, etc. Of bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets of een tablet/laptop. Normale levensbehoeften, waardoor kinderen die leven op bijstandsniveau gewoon kunnen meedoen en zich ontplooien, ontwikkelen én meetellen in de samenleving.

Deel deze post