Wijnactie Kiwanis Hilversum-Baarn, Laren en 't Gooi

Tweemaal per jaar organiseren Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en ‘t Gooi gezamenlijk een wijnproeverij om geld op te halen voor goede doelen die kansarme kinderen steunen. Corona verhindert nog steeds onze gezellige proeverij. Daarom dit voorjaar nogmaals een online wijnactie om deze kinderen toch te helpen!

Het goede doel van dit voorjaar: de jongste kinderen van de Voedselbank

In Nederland leeft meer dan een miljoen mensen onder de armoedegrens. De Voedselbank helpt deze mensen door ze tijdelijk te voorzien van voedselpakketten. Bij gezinnen met jonge kinderen blijkt er ook nog gebrek te zijn aan luiers. Die zijn namelijk erg duur. Voor deze cliënten van Voedselbank Gooi & Omstreken wordt daarom de aanschaf van luiers gefinancierd vanuit de opbrengst van de wijnactie in het voorjaar van 2021.

Mooie selectie wijnen

Ook dit voorjaar hebben we een mooie selectie wijnen kunnen samenstellen. Op de website www.kiwanisactie.nl vind je de wijnbeschrijvingen en een bestellijst. Van je aankoopbedrag schenken wij bijna 30% aan het goede doel! Vermeld de naam van een van de leden van onze club als je die kent bij de opmerkingen.

Bestelling thuis afgeleverd

Je kunt tot 17 april bestellen. Elke wijn wordt per doos van 6 of 12 flessen geleverd. Wij sturen je een factuur en bezorgen vanaf 24 april bij je thuis. Daarbij houden we vanzelfsprekend een veilige afstand. Als er op dat moment overheidsmaatregelen gelden die de levering beletten, dan krijg je je wijn natuurlijk zo snel mogelijk.