Serviceclub Kiwanis overhandigt mooi bedrag voor Kindervakantieland

Het bestuur van Kindervakantieland werd woensdag vorig jaar blij verrast door leden van de serviceclub Kiwanis Hilversum-Baarn. In het vakantiehuis van Kindervakantieland op De Kemphaan werd namens Kiwanis Club Hilversum-Baarn en Kiwanis Club Laren een cheque ter waarde van maar liefst 5600,00 euro overhandigd aan scheidend voorzitter Tiny Coens. Ook Henk van Slooten, de inmiddels 90 jarige oprichter van Kindervakantieland was erbij.

Kiwanis ondersteunt projecten voor kinderen die het moeilijk hebben. “Daarom is Kindervakantieland een prachtig doel voor ons,” zei Jaap Bos, president van Kiwanis Hilversum-Baarn. “Een plek waar kinderen die het thuis lastig hebben, even een week onbezorgd kind kunnen zijn.”

De overhandiging vond plaats in de laatste week van de vakantieweken op Kindervakantieland. Ook dit jaar hebben een kleine 200 kinderen een onbezorgd weekje op Kindervakantieland kunnen beleven. Dankzij de gulle gift van de Kiwanis kunnen kinderen die het nodig hebben ook volgend jaar weer terecht op Kindervakantieland.