Kiwanis wijnaproeverij april 2023

Kiwanis wijnactie voorjaar 2023

Houd 15 april vrij in de agenda!

/imagecache/lg/uploads/2023/03/img-8303.jpeg

Graag nodigen wij je uit voor de Kiwanis wijnactie voorjaar 2023. We organiseren weer twee evenementen: een wijnspijsdiner op maandagavond 3 april in Restaurant De Kastanjehof te Lage Vuursche en de wijnproeverij op zaterdagmiddag 15 april in het Cultureel Centrum van Amerpoort, locatie Nieuwenoord, Baarn.

Het goede doel: Stichting IMC Weekendschool

Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en ‘t Gooi organiseren deze wijnactie twee keer per jaar voor kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dit keer is het goede doel Stichting IMC Weekendschool. Weekendschool biedt aanvullend onderwijs aan jongeren waar dit het hardst nodig is. In verschillende lesprogramma’s maken leerlingen kennis met cultuur, wetenschap en maatschappij, waarbij ze les krijgen van bevlogen professionals (vrijwilligers). In de samenwerking tussen gastdocenten en leerlingen slaat ook de vonk van een gemotiveerde levenshouding over. In het programma kunnen jongeren volop experimenteren in de echte wereld en worden zij gestimuleerd deze met een nieuwsgierige en betrokken houding tegemoet te treden. Zie www.imcweekendschool.nl/

Wijnspijsdiner op maandagavond 3 april in Restaurant De Kastanjehof

Bij het wijnspijsdiner worden 6 wijnen uit onze collectie gecombineerd met passende gerechten van de chef-kok van De Kastanjehof. Een heerlijk ontspannen en gezellige avond waarbij ook je partner en/of vrienden welkom zijn! De prijs voor het 6 gangen diner inclusief bijpassende wijn bedraagt € 60 per persoon, waarvan tenminste € 10,- ten goede komt aan het goede doel. Inloop is vanaf 18 uur, om 19 uur gaan we aan tafel. Reserveer op tijd (er zijn slechts 75 plaatsen beschikbaar) en voor donderdag 30 maart via het online formulier. TIP: overnacht in de sfeervolle nieuwe hotelkamers van De Kastanjehof!

Wijnproeverij op zaterdagmiddag 15 april in het Cultureel Centrum van Nieuwenoord

De wijnproeverij is op zaterdag 15 april tussen 14 en 17 uur in het Cultureel Centrum van Nieuwenoord, een locatie van Amerpoort. Kiwanis werkt al lang samen met Amerpoort, door activiteiten met en voor hun cliënten te organiseren. Zo organiseerden wij jarenlang de grootschalige truckersrun Gooise Karavaan (inmiddels opgevolgd door de Gooise Paardenkaravaan) in samenwerking met Amerpoort. Deelname aan de wijnproeverij is gratis en aanmelding is niet nodig.

Bestel je wijnen

Bijgaand vind je de wijnbeschrijvingen en bestellijst. Je kunt bestellen via onze webshop www.kiwanisactie.nl. Bestellen kan tot en met zondag 16 april. Er is een mogelijkheid van nabestellen tot en met 6 mei. Van je aankoopbedrag houden wij bijna 30% over voor het goede doel!

Wij zien je aanmelding en/of bestelling graag tegemoet!

In het kort de gegevens:

Wijnproeverij zaterdag 15 april tussen 14 en 17 uur

Cultureel Centrum Amerpoort, locatie Nieuwenoord Muzeplein 105, 3744 PP Baarn