Wijn-Spijs diner

Kiwanis zet zich in voor kindgerichte goede doelen. De leden steken graag hun handen uit de mouwen door mooie projecten te organiseren. Dit voorjaar organiseren Kiwanis clubs Laren, Het Gooi en Hilversum-Baarn weer de halfjaarlijkse wijnactie.

/imagecache/download/uploads/2024/03/wijnproeverij.jpg

Wij organiseren een speciaal wijnspijsdiner op dinsdagavond 9 april in samenwerking met Restaurant De Kastanjehof te Lage Vuursche. De ontvangst is vanaf 18 uur, om 19 uur gaan we aan tafel. We serveren een 5-gangen diner met bijpassende wijnen uit onze nieuwe collectie. De all-in prijs bedraagt € 60 per persoon, waarvan tenminste € 12,50 ten goede komt aan het goede doel Amsterdam Sinfonietta en IMC on Tour.
Als je hieraan wilt deelnemen, dan kun je tot vrijdag 5 april kaarten kopen via deze LINK. Reserveer op tijd, want er zijn slechts 70 plaatsen beschikbaar.
TIP: overnacht in de sfeervolle hotelkamers van De Kastanjehof!

Deel deze post